پست ثابت

دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ 14:20

نویسنده این مطلب: محمد

*-یو مینا سان-*

دورخیز کنید و با چشمای بسته شیرجه ای به دنیای انیمه بزنیم ":)

تابلوی هنری از رنگ و نور و هزاران داستان و ماجرا برای همراه شدن ...

به قصر انیمه خوش اومدین ^_^

یکی از قدیمی ترین وب های حوزه انیمه و مانگا که یه سه چهار باری ترکید:

بار اول به خاطر تعطیلی میهن بلاگ

بار دوم به خاطر حذف شدن به دست مدیر سابق

یه چند باری هم پستا و کامنت هامونو پاک کردن

ولی همچنان سرپاییم ":)

***
این جا دور هم جمع میشیم تا فرهنگ اوتاکو رو بهبود بدیم ، بدون جنگ و هیت دادن صحبت کنیم و دور هم لحظات شادی رو سپری کنیم ":)

و از همه مهم تر از این دنیای رنگین چیزایی یاد بگیریم برای زندگیمون و فقط مخاطب عادی نباشیم ":*)

*
*

پذیرای نویسنده های جدید هستیم ":)

به این ایمیل نام کاربری و یک رمز ارسال کنید و ممنون میشم وقتی جوابتون رو دادم غیبت صغری نشده باشین :/

tmnt@chmail.ir

قصر انیمه میهن بلاگ

@-----------------------@

@-----------------------@

@-----------------------@

قوانین

@-----------------------@

راهنمای رمان نویسی

*
*

تا بعد :)






برچسب ها: #قصر انیمه #انیمه کسل #animecastle #anime castle


🌱 روتین صبحگاهی 🌱

سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ 17:44

نویسنده این مطلب: آریکا چان

🍭 کنیچیوا میناسان 🍭

🍬 دوستان حالتون چطوره ؟ 🍬

⭐️ خب از عنوان ک مشخصه ⭐️

🪄 روتین صبحگاهی آوردم براتون 🪄

👇🏻

🏋🏻‍♀️ 1_ کشش بدن ؛ به مدت 5 دقیقه 🏋🏻‍♀️

🥞 2_ خوردن صبحانه ؛ 10 دقیقه 🥞

✨️ 3_ شکر گذاری ؛ 5 دقیقه ✨️

🌸 4_ نوشتن برنامه ی روزانه 🌸

🍓 5_ لبخند به خود در آینه 1 دقیقه 🍓

🌼 6_ دوش آب گرم 15 دقیقه 🌼

💪🏻 7_ نرمش 5 دقیقه 💪🏻

😁 امیدوارم مفید بوده باشه براتون 😁

🥰 دوستون دارممم 🥰

🪐 تا بعد جانههه 🪐






برچسب ها: #🌼 روتین صبحگاهی 🌼


شخصیت پردازی کارکاتر های انیمه | قسمت چهارم |

جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ 11:34

نویسنده این مطلب: محمد
موضوع: انیماتوگرافی ( دانش سینما در انیمه ) |

توی قسمت های قبل ما شخصیتمون رو دیدیم که از بُته به عمل اومد و تصمیم گرفت دنیا رو تغییر بده :)

اما این قسمت اون باید آزمون هایی رو پست سر بذاره تا یه پُخی بشه، یعنی همینطور الکی نمیشه با نیروی دوستی دشمنا رو شکست داد -.-

شخصیت پردازی انیمه

اما این آزمون ها چین؟


ادامه ی مطلب



برچسب ها: #شخصیت پردازی #انیماتوگرافی #تانجیرو #گوجو ساتورو


نویسنده جدید ^^ :)

سه شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ 15:59

نویسنده این مطلب: آریکا چان

🍒 کنیچیوا میناسان 🍒

🍭 من نویسنده ی جدید وب قصر انیمه هستم 🍭

🍬 دوستان عزیز خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟ 🍬

🍫 خب میرسیم به معرفی خودم : 🍫

🪐 👇🏻 🪐

🥂 اسمم : آریکا (ک خوشحال میشم آریکا چان صدام کنین) 🥂

🍪 سنم : 15 🍪

✨️ کاراکتر انیمه ای مورد علاقم : آی هوشینو ✨️

🎀 انیمه ی مورد علاقم : اوشی نوکو 🎀

🧸 امیدوارم لحظات خوبی رو درکنار هم داشته باشیم 🧸

🥰 منتظر پست ها و رمان هام باشین دوستان 🥰

🌱 و اینکه کامنت فراموشتون نشه 🌱

🍓 دوستون دارم 🍓

🌼 تا پست بعد ؛ جانه 🌼






برچسب ها: #^^


بازگشت آلیس

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ 15:37

نویسنده این مطلب: آلیس چان

آلیس در حالی که شمشیرش را محکم گرفته نگاهی به جلو میکند و به سمت دشمنان حمله ور میشود.... بعد از کندن سر چند تا از آنان متوجه درد شدیدی در پهلوی خود میشود... به آن نگاهی می اندازد و میفهمد خنجری بلند در آن فرو رفته..... بعد از چند ثانیه درد طاقت فرسا او.............

از خواب بلند میشود 😂😂😂

خدایش اینترو رو حال کردین._.


ادامه ی مطلب





انیمه بکشیم ;) - قسمت دوازدهم - مقدمه رنگ آمیزی

سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ 10:44

نویسنده این مطلب: محمد
موضوع: آموزش طراحی مانگا و انیمه |

رسیدیم به قسمت خیلی خوش خوشحالان رنگ آمیزی ^_^ جایی که از زمان کودکی بهمون میگفتند از خط بیرون نزن و یک نواخت رنگ کن . بعدش مادرمون همه نقاشی هامونو مینداخت دور چون فکر میکرد آشغالن (¬_¬ )

ادمین زخم خورده*

فن آرت

اما ما رسیدیم به این قسمت از طراحی مانگا که بالاخره دست به مداد رنگی بشیم ":) نه فقط مداد رنگی بلکه آبرنگ، ماژیک و خیلی چیزای دیگه رو قراره بیاموزیم. اگه هنوز آموزش رو شروع نکردید شروع کنید بعد بهم بگید چقدر پیشرفت کردید

بعد من انگیزه میگیرم :)

دنیای رنگ آمیزی و کار با رنگ ها خیلی بزرگه، از کاغذ بگیر تا تبلت های طراحی هممون هر روز فن آرت هایی رو میبینیم که با کمک رنگ ها یه حس و حال جدید به کارمون اضافه کردن . کار رنگ هم همینه، رنگ باعث بوجود اومدن احساسات مختلف تو تصویر ما میشه .

بریم ادامه یاد بگیریم چی میخوایم واسه شروع کار :)


ادامه ی مطلب



برچسب ها: #رنگ آمیزی مانگا #آموزش رنگ آمیزی #آموزش طراحی مداد رنگی #طراحی مانگا


نظرم درباره انیمه "recovery of an MMO junkie"

سه شنبه بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۳ 16:18

نویسنده این مطلب: محمد
موضوع: معرفی انیمه | نقد و بررسی انیمه |

انیمه ای که به نظر ایسکای هست ولی اصلا ایسکای نیست ^_^

نام : recovery of an MMO junkie

بازسازی یک معتاد MMO

تعداد اپیزود : 11 + یک قسمت ova

انتشار : October 6, 2017 December 8, 2017

سبک: کمدی رمانتیک، ویدئو گیم، برشی از زندگی و درام

کارگردان: Kazuyoshi Yaginuma

استدیو: Signal.MD

بازیابی یک معتاد MMO، یه انیمه کمدی درام با یکم محتوای عاشقانه بدون صحنه های استغفراللیه که داستان شخصیتی به اسم موریکا موریوکا هستش که به عنوان یه زن 30 ساله از زندگی کارمندی خودش سیر میشه. تصمیم میگیره در حرکتی انقلابی از ماترکیس خارج بشه و بره بیزنس خودش رو بزنه ؟

.

هه 😎

میره نیت میشه :/

neet یعنی افرادی که کار و زندگی ندارن و بیست چهار ساعت پشت سیستم گیم میزنن تا بالاخره بمیرن :| اون یه بازی نقش آفرینی دانلود میکنه توش یه شخصیت پسر میسازه و خودشو وقف بازی میکنه تا اینکه میفهمه شخصیت های تو بازی تو واقعیت اونقدر ها هم درو نیستند 0-0

این انیمه رو به پیشنهاد چیتوگه چان دیدم و ادامه پست نظرمو دربارش گفتم و اینکه چی یاد گرفتم ازش و چطور بود، اسپویل میشید :|


ادامه ی مطلب



برچسب ها: #neet کیست #بازی نقش آفرینی #انیمه ایسکای


شخصیت پردازی کارکاتر های انیمه | قسمت سوم |

شنبه هجدهم فروردین ۱۴۰۳ 11:7

نویسنده این مطلب: محمد
موضوع: انیماتوگرافی ( دانش سینما در انیمه ) |

تو قسمت های قبلی ":) درباره دعوت به ماجراجویی، نقش راهنما و اولین چالش شخصیت های داستانی حرف زدیم اینجا میریم سراغ قسمت بعدی یعنی آزمون و تحول :) جایی که اتفاق آشنایی میافته ...

شخصیت پردازی انیمه کانکی

شخصیت ها تغییر میکنند. این رسم روزگاره ...

.

شخصیت اصلی داستان ما چی میشه که یه دفعه از یه کودک و نوجوان بی آزار که تا دیروز نمیدونست فرق آهو و گوزن ماده چیه تبدیل میشه به یه ماشین آدم کشی یا جادوگر خشن ؟!

بریم ببینیم چطو میشه که اینطو میشه .


ادامه ی مطلب



برچسب ها: #کانکی #توکیو غول #شخصیت پردازی #سفر قهرمان


- نویسنده جدید -

پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ 1:13

نویسنده این مطلب: ⭑𝘜𝘵𝘢𝘯𝘰 𝘊𝘩𝘢𝘯
موضوع: بیوگرافی |

سلام به همگی بازدیدکنندگان عزیز قصر انیمه ، امیدوارم حالتون خوب باشه !

من یوتانو ام ، نویسنده‌ی جدید وبلاگ :>

تایپم INFP-T ئه و حدوداً یک سالی می‌شه که اوتاکو ام.

انیمه‌های مورد علاقه‌م جوجوتسو کایسن، شیطان کش، اتک آن تایتان و اوشی نو کو هستن D:

عااام خب...من زیاد توی معرفی کردن خودم خوب نیستم...پس اگر سوالی راجبم داشتید ، می‌تونید بپرسید ^^

و اینکه واقعاً خیلی خوشحالم اینجا نویسنده شدم :)

امیدوارم دوست‌های خوبی بشیم.






برچسب ها: #نویسنده جدید


انیمه بکشیم ;) - قسمت یازدهم - طراحی دست تکمیلی

یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳ 11:16

نویسنده این مطلب: محمد
موضوع: آموزش طراحی مانگا و انیمه |

خب من یه نگاهی به آرشیو عکس های قدیمیم انداختم و دیدم تا رنگ آمیزی هنوز فاصلست 🤦‍♂️ طراحی دست مونده، تفاوت طراحی های دختر و پسر مونده و اصن یه وعضی -.-

پ ن : ادمین بعد کامنت مریم متوجه شد این پست رو قبلا نوشته و اینبار یکم اضافه تر و متفاوت تر مطرح شده پس برای پست قبلی که ادامه یا قبل این پست هم نیست میتوانید کلیک کنید -.-

حیف بودپاک کنم کامنت هامون میپره :/

خلاصه که حالا ها ها تو طراحی هستیم و باید تمرین کنیم ":)

اما چطوری دست ها رو طراحی کنیم چالشی که گاهی طراح های حرفه ای هم توش گیر میکنن به خاطر آناتومی دست هامون و حالت هایی که درست میشه مثل مشت، نشون دادن علامت و....

خلاصه کار گاهی سخت میشه اما با تمرین یه سری ترفند ها میشه درش آورد .

طراحی دست مانگا
اسکلت بندی ساده دست ها موقع طراحی اینطوریه :)
هر انگشت سه تا مفصل داره که با رنگ قرمز مشخص شده و با خطوط سیاه
به هم وصل میشن .
وقتی حالت دستمون رو عوض کنیم جای این مفصل ها جابجا میشه و مچ دستمون
هم میتونه بچرخه :)

حالت های زیادی واسه طراحی دست ها وجود داره که برای تمرین میتونیم اونارو از پینترست پیدا کنیم تا با فرم های مختلف آشنا بشیم. فرم هایی مثل مشت، علائم اینطوری 🤘🙌👐👌✌ و چیزای دیگه .

قسمت چالش برانگیزش انگشت ها هستند که بعضی وقتا شبیه موجودات فضایی میشن ، یا چاق میشن یا لاغر واسه همین کمرنگ طرحی کنیم بهتره تا پاکشون بشه کرد.

یکی از شیوه های طراحی دست تبدیل اون به اشکال سادست .

هر نقاشی از اشکال ساده درست شده .
بطور مثال میخوایم " لایک " رو نقاشی کنیم.
ظاهر کلی شو میکشیم یه مستطیل و جای شست.
بعدش مفاصل رو طراحی کنید مثل طراحی آناتومی (کیک کن :) )
وقتی خطوط انگشت رو کشیدیم میتونیم بفهمی هرکدوم تقریبا کجاست

#

در نهایت خودشون رو میکشیم اما اینجاست که تمرین میخواد چون انگشت هارو ضخیم یا باریک میکشیم و دستمون شبیه پای مرغابی میشه :/

پس راه این تمرین که من معمولا انجام میدادم اینکه دست خودمون رو بکشیم :)

هر حالتی که دوست دارید به دستتون بدید مثل بعد شروع کنید اونو بکشید تا فرم انگشت ها رو یاد بگیرید . انگشت ها و کلا بدن فرم نرمی دارن، تیز و سفت نیستند شمام سفت نگیرید مداد رو :)

اینجا یه تمرین گذاشتم که خودم یه بار کشیدمش تو ادامه پسته :)


ادامه ی مطلب



برچسب ها: #طراحی مانگا #طراحی دست #آموزش طراحی دست #آموزش نقاشی انیمه




مبدل قالب میهن بلاگ به بلاگفا